خرید تشک پشت ماشین
نوشته شده توسط : امیرحسین آقاجانلو

کاربرد تشک بادی داخل اتومبیل

در این ایام مردم بیشتر با خودروی خود در سفر می باشند و همواره به دنبال تشکی با کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب در داخل خودروی خود بوده اند. 

ما می خواهیم به شما چندین نوع از این تشک ها را معرفی نماییم.

تشک بادی داخل خودرو پراید اینتکس 12123 : از دیگر تشک های بادی داخل خودرو می باشد که علاوه بر پراید شما می توانید از آن در دیگر خودرو ها نیز استفاده نمایید. این تشک محصول اینتکس است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. ساختار این تشک بادی کارآمد به گونه ای است که جنس آن از پلاستیک عالی pvc  بوده که این جنس دارای کیفیت و انعطاف پذیری خوبی بوده است و به غیر این موضوع بسیار مقاوم در برابر قشار و ضربه بوده است. بر روی رویه ی این تشک یک لایه ی مخملی بوده و دارای شیارهایی بر روی آن بوده که این امر باعث می شود که بدن فرد هنگام استراحت دچار تعریق نشود و بدن او را کاملا هنگام استراحت پوشش می دهد. از دیگر ویژگی های این تشک بادی انعطاف پذیری خوب و نرم بودن آن است که باعث می شود هنگام سفر بر روی صندلی پشت خودروی شما، بتوانید استراحت آرامی را تجربه کنید. این تشک دارای بالش سر خود می باشد که دیگر هزینه اضافی برای بالش نخواهید داد. ابعاد این تشک طول 143 سانتی متر و عرض 87 سانتی متر و دارای ارتفاع 45 سانتی متری می باشد و دارای تحمل وزن 150 کیلوگرم را بر روی خود دارد. این تشک بادی به خاطر جنس pvc دارای وزن سبکی می باشد که باعث سهولت استفاده شما در هنگام راه اندازی و بسته بندی آن می شود. 

تشک بادی داخل خودرو مخصوص پژو 206 TDM -3011 : از دیگر تشک های بادی داخل خودرو بوده که علاوه بر پژو می شود در دیگر خودرو ها نیز از آن استفاده کرد،که توسط اینتکس تولید شده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. در ادامه به ساختار این تشک اشاره می کنیم. این تشک از جنس pvc با روکش مخملی بوده این جنس دارای کیفیت بسیار مطلوبی می باشد. بر روی این تشک با روکش مخمل شیار هایی به وجود آمده که این شیار ها باعث این می شود که بدن فرد هنگام استراحت بر روی آن دچار تعریق نشود و بدن فرد را هنگام استراحت کاملا پوشش می دهد. جنس رویه این تشک بادی از مخمل بوده و جنس دیواره کناری آن از جنس جیر بوده است. این تشک دارای دو بالش بادی مجزا نیز بوده است. از دیگر خصوصیات خوب این جنس این است که به خاطر مقاومت در برابر فشار و ضربه و انعطاف پذیری خوب خود شما می توانید هنگام سفر در صندلی پشت خودرو استراحتی آرام و راحت را تجربه کنید. ابعاد این تشک دارای ابعاد طول 143 سانتی متر و عرض 90 سانتی متر و دارای ارتفاع 43 سانتی متری بوده است. و در آخر به خاطر این جنس pvc و سبک بودن وزن آن کار فرد را هنگام استفاده و بسته بندی بسیار ساده می کند و دارای ساک حمل نیز بوده که باعث سهولت کار شما در هنگام جا به جایی این کالا می شود.

تشک بادی داخل خودرو مشکی برزنتی YB-200-B : از دیگر تشک های بادی بوده است که توسط اینتکس تولید شده است. اینتکس تمامی محصولات خود را با استاندارد تولید می کند. ساختار این محصول از جنس پلاستیک عالی pvc بوده است و دارای روکش مخملی می باشد. بر روی این روکش شیار هایی وجود دارد که باعث جلوگیری از تعریق بدن فرد در هنگام استراحت می شود و بدن فرد را هنگام استراحت کاملا پوشش می دهد. جنس این تشک بادی علاوه بر انعطاف پذیری خوب خود، بسیار مقاوم در برابر فشار و ضربه نیز بوده است. جنس این تشک باعث این می شود که فرد در سفر می تواند در صندلی پشت خود، استراحت آرامی را تجربه کند. این تشک بادی دارای ابعاد طول 143 سانتی متر و عرض 87 سانتی متر و دارای ارتفاع 45 سانتی متری بوده است. و تحمل وزن تا 150 کیلوگرم را بر روی خود تحمل می کند. و در آخر به خاطر انعطاف پذیری و وزن کم این جنس باعث راحت شدن کار شما در هنگام راه اندازی وبسته بندی می شود.

برای خرید این محصولات با مراجعه به نمایندگی اینتکس محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید.      





:: برچسب‌ها: خرید تشک بادی داخل خودرو-راهنمای خرید داخل خودرو-تشک داخل خودروی ارزان-تشک داخل خودرو مقرون به صرفه ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: